14 listopada 2012

Prolog


Powrót

-Wszyscy uciekać!!! - krzyczał wysoki blondyn w białym płaszczu z wyhawtowanymi czerwonymi płomieniami - Metoryt zaraz w nas uderzy!!!
-Ale sensei..!! Co z Naruto?? - panikowała różowo włosa kunoichi
-O niego się nie martw. Kakashi zabierz ją stąd!! Nie utrzymam przejścia tak długo.
-Hai, Sakura idziemy szybko!
-Ale Naruto...!!
-Nic mu nie będzie! - niemal wykrzyczał na byłą uczennice biało włosy. Niechętnie zaczęła biec w stronę tunelu czasoprzestrzennego, który od dłuższej chwili utrzymuje młodszy brat Czwartego. Kiedy Sakura przez niego przeszła dostrzegł, że Kakashi się w niego wpatruje.
-Co ty wyprawiasz?! Przechodź!!
-A co z tobą młody?
-Ktoś musi zająć się tym narwańcem! Przechodź!
-Trzymam cię za słowo! - i przeszedł. Namito odetchnął z ulgą, zamknął tunel i popatrzył w stronę meteoru.
-"Na czym to ja skończyłem?"- i zniknął w żółtym błysku...

5 Lat wcześniej...

Trzeci siedział w swoim gabinecie i jak zwykle popalał fajkę. Miał prawdziwe urwanie głowy związane z egzaminem na chunnina. Czytał właśnie jakiś mniej ważny dokument kiedy usłyszał pukanie
-Wejść! - odpowiedział Trzeci. Do gabinetu wszedł blondyn o niebieskich oczach. Miał na sobie czarny stój shinobi Konohy, tylko że bez kamizelki oraz ochraniacza.
-Słucham? - zapytał staruszek nie spoglądając na przybysza.
-Dawno się nie widzieliśmy Sarutobi-sensei.
-Hmm...? - staruszek spojrzał na przybysza. Momentalnie wypuścił fajkę z ust a szczenka delikatnie mówiąc mu opadła.
-Na.. Namito?





Pierwsza notka, jaką napisałem w swoim opowiadaniu. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu. Rozdziały będą pojawiać się co kilka dni! Oceniajcie, krytykujcie, pytajcie i do następnego! :)

6 komentarzy:

  1. Hmy metero ?Ciekawe co dalej :D Widze ze pojawił sie brat Czwartego :P Interesujaca histora nam sie zaczyna.

    Yuuki-chan

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się robi. Brat Yondaime? Tego nie spodziewałabym się. ^3^
    Czekam na next i zapraszam do siebie na blogi o tematyce 'Naruto':
    http://konoha-high-school-live.blogspot.com/
    http://zupelnie-nowy-rozdzial.blogspot.com/
    Pozdrawiam. >u<

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Przeczytałam dużo blogów, ale brata Czwartego jeszcze nie było :3
    Zapowiada się fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. na początku bardzo dziękuje za przemiłe słowa na moim blogu ^^
    weszłam i przeczytałam prolog i mnie zaciekawiłeś . Brat czwartego? :) Hm ciekawe , ciekawe :) Widze, że masz już sporo rozdziałów. Nie obiecuje , że nadrobię je dzisiaj , ale napewno zabiorę się za następne notki :D także życzę Ci weny a ja lece czytać dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się zaczyna xd. Bd czytać xd :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że to Minato xd. Tacy podobni . Bracia i te sprawy xd

    OdpowiedzUsuń