28 sierpnia 2013

Informacje

Witam!

Osoby, które jeszcze tu zaglądają zastanawiają się na pewno, co się stało, że w sierpniu nie pojawił się żaden rozdział. Otóż moi mili, postanowiłem sobie zrobić przerwę. Choć nie jest to przerwa od pisania, co raczej przerwa od świata Naruto. Rozdział 36 pojawi się więc dopiero we wrześniu.

Napisałem, że nie była to przerwa od pisania. Dlaczego? Ano dlatego, że postanowiłem zacząć pisać inne opowiadanie. Jest ono na podstawie innej M&A, a mianowicie Fairy Tail. Więc jeśli ktoś z moich czytelników jest zaznajomiony z tym światem, serdecznie zapraszam na fairy-tail-powrot.blogspot.com gdzie znajdziecie już prolog!
Co jeszcze mogę powiedzieć… liczę, że mi wybaczycie moją nieobecność!


Pozdrawiam! 

3 komentarze:

  1. Tak czy siak poczekam na następny rozdział, bo to opko jest świetne :P , wejdę na twojego bloga fairy tail x3 ciekawe jaką tam fabułę zastosujesz, tylko pamiętaj o zabawnych scenkach jak to zawsze w fairy tail jest ;) Taki tam new's ale powiadomię cię o czymś co już pewnie wiesz czyli : produkcja anime Fairy Tail wznowiona ! czyli już wkrótce wyjdzie kolejny odcinek :) , zapraszam też do czytania mangi bo pare wątków jest pominiętych w anime :P no to chyba tyle więc życzę dużo weny i jak najmniej lenistwa, pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czeeść! Trochę mi zajęło nadrobienie zaległości na Twoim blogu, ale fajnie spędzony czas i jeżeli po przeczytaniu całego tego bloga w jedną noc będę miała wory pod oczami (w dodatku pierwszego dnia w nowej szkole) to jest to tylko i wyłącznie twoja wina :) Co tu dużo mówić, masz oryginalny pomysł na opowiadanie i ciekawie rozwijasz fabułę. Początkowo rozdziały są strasznie krótkie ale z czasem jakoś się to wszystko wydłuża. I bardzo dobrze, bo piszesz naprawdę ciekawie. Chyba będę tu często zaglądać :) No, i bierz się za nowy rozdział w końcu już wrzesień! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń